... s nami o raji už nemusíte iba snívať

Newsletter

  • Váš osobný sprievodca dovolenkou snov
  • Novinky s naj novinkami a cenami
Meno:
E-mail:
Kód z obrázku:

FAQs

1. Kto sme a prečo by ste si mali objednať práve u nás?
Spoločnosť Dovolenkadoraja.sk vznikla s cieľom ponúknuť potenciálnym klientom na slovenskom, českom a maďarskom trhu jedinečnú možnosť, naplánovať si dovolenku snov plne podľa svojich predstáv. Naši klienti majú možnosť prispôsobiť si všetky aspekty svojej vysnívanej dovolenky a zažiť takýmto spôsobom neopakovateľný zážitok. Naša spoločnosť sa prispôsobí želaniam našich klientov a zrealizuje ich priania.
Výhodou našej spoločnosti v porovnaní s ostatnými je, že dovolenka je ušitá našim klientom na mieru za najnižšiu cenu na trhu. Naši klienti si môžu užívať svoju voľnosť v každom smere. Nie sú obmedzení žiadnymi danými termínmi ich pobytu, môžu využiť plnú škálu možností a výletov, bez ohľadu na prítomnosť iných účastníkov a rovnako nie sú limitovaní danou lokalitou, resp. môžu podniknúť akékoľvek ďalšie výlety.


2. Skôr než si užijete svoj sen, skúste si položiť nasledovné otázky?
Aby ste si naplno užili váš sen, odporúčame vám odpovedať na nasledovné otázky:
Ktorá exotická destinácia je vaším cieľom?
Kedy chcete svoju vysnívanú dovolenku zrealizovať?
Ako dlho si ju chcete vychutnávať?
Aký je váš predpokladaný rozpočet, ktorý plánujete do dovolenky investovať?
S koľkými osobami ju plánujete podniknúť?
Aký typ ubytovania vám najviac vyhovuje?


3. Ako sa môžem prihlásiť na zájazd?
Keďže už máte predstavu kam a na ako dlho ísť, je ďalší postup jednoduchý: vyplňte on-line formulár so všetkými požadovanými údajmi, ktorého zaslaním vyjadríte záujem. Vaša objednávka bude spracovaná a následne sa s vami skontaktuje pracovník našej spoločnosti.

4. Je moja objednávka záväzná?
Nie. Vašou objednávkou vyjadrujete len záujem o ďalšiu spoluprácu. Keď sa s vami spojí náš pracovník, vysvetlí vám ďalšie podrobnosti a po dohodnutom termíne spíšete zmluvu. Táto zmluva bude už do určitej miery záväzná pre obe strany. Keďže naša spoločnosť pripravuje presný plán vašej vysnenej dovolenky, ktorej platba prebehne až po vašom súhlase, zmluva zaväzuje nášho klienta len k uhradeniu časti poplatku za prezentáciu niekoľkých možností dovolenky. Našu spoločnosť zmluva zaväzuje vypracovať pre vás 4-5 návrhov do stanoveného termínu. Pre bližšie informácie prejdite prosím do sekcie: všeobecne záväzné podmienky.

5. Čo sa deje s mojou objednávkou po odoslaní formuláru?
Po vyplnení všetkých potrebných údajov a odoslaní formulára vám príde na uvedenú emailovú adresu automaticky generovaný email s potvrdením o prijatí vašej objednávky. Po spracovaní vašej objednávky sa na základe vašich požiadaviek pripraví základný výber a náš pracovník vás skontaktuje na vami zadanom telefónnom čísle. Náš pracovník dohodne s vami ďalšie detaily po telefóne, pripadne osobne (pre klientov z Bratislavy).

6. Akým spôsobom je možné uhradiť cenu zájazdu?
Cenu zájazdu, rovnako ako uhradenie poplatku môžete urobiť dvoma spôsobmi:
a. platbou v hotovosti pri osobnom stretnutí alebo
b. bezhotovostným prevodom na náš účet: (ako variabilný symbol použite prosím číslo zmluvy a pod účel platby vpíšte svoje celé meno). V prípade záujmu o vystavenie faktúry na zájazd, nás informujte o tejto skutočnosti vopred.

7. Dokedy treba zaplatiť celú sumu dovolenky/ pobytu?
Po vašom úplnom súhlase s jedným z návrhov môžete uhradiť plnú sumu na náš účet podľa vami preferovanej voľby okamžite. Keďže naša spoločnosť poskytuje zákazníkovi úplnú voľnosť, môžete uhradiť plnú sumu aj v neskoršom termíne. Tu vás chceme len upozorniť, že k neskoršiemu termínu už nemusí byt zvolený variant voľný (let. spoločnosť nemusí mať voľné miesta, prípadne hotely už voľné izby). Za problémy v dôsledku oneskorenej platby naša spoločnosť nezodpovedá.
Ak budete potrebovať bližšie údaje o možnostiach platby, prejdite prosím do sekcie: všeobecne záväzné podmienky, časť platba.

8. Čo všetko zahrňujú nami poskytované služby?
Naša spoločnosť ponúka našim klientom poradenstvo počas celého procesu objednávky, t.j. naša spoločnosť, po obdržaní klientovej objednávky a jeho požiadaviek, skontaktuje klienta, dohodne všetky detaily ohľadne ďalšieho postupu (podpísanie zmluvy, úhrada platby a pod.). Rovnako naša spoločnosť vypracuje 3-4 návrhy rôznych destinácií, ktoré zodpovedajú požadovaným výberovým kritériám. Tieto návrhy odprezentujeme klientovi buď osobne (pre klientov v Bratislave), prípadne on-line. Na základe finálneho rozhovoru s klientom, vyberieme víťazný návrh a vybavíme všetky potrebné detaily pre klienta - potvrdenia leteniek, rezervácie hotelov a pod. poskytneme našim klientom k dispozícii.

9. Kedy a ako dostanem presné inštrukcie k zájazdu?
Po odoslaní formuláru budete kontaktovaný naším pracovníkom, ktorý vám oznámi ďalšie kroky podrobnejšie. Presné informácie dostanete vo vypracovaných možnostiach vašej vysnívanej dovolenky. Úplne podrobné informácie typu číslo letu, let. spoločnosť, čas príletu, resp. informácie o prestupných letoch, presné termíny ubytovania, odubytovania sa z hotela, prípadne ďalšie podrobnosti ohľadne zvolených výletov vám budú poskytnuté po uhradení plnej sumy na náš účet. Tieto informácie obdržíte buď emailom, poštou alebo osobne (len pre klientov v Bratislave).
V prípade, že je nevyhnutné vybaviť pre vás víza, poistenie, resp. iné potrebné doklady na vycestovanie, budú vám tieto zaslané výlučne poštou.

10. Čo všetko ja zahrnuté v ubytovaní a aká je jeho úroveň?
Ubytovanie pre našich klientov zahŕňa samotné ubytovanie v hoteloch, zvolených podľa požiadaviek klientov. K ubytovaniu samozrejme patrí aj strava. Hotelové vybavenie sa môže v rôznych hoteloch líšiť. Všetky podrobnosti klientom vysvetlíme a predstavíme pri prezentácii návrhov. Vybavenie hotelov môže zahrňovať klimatizáciu, TV, chladničku, prípadne mini bar alebo ďalšie vybavenie. 
Stravovanie zabezpečujú samotné hotely, pričom sa môže stať, že niektoré z hotelov ponúkajú len určité typy stravovania. Pri stravovaní rozlišujeme nasledovné typy: bez stravy (BS), raňajky (R), polopenzia (PP), plná penzia (FP) a all inclusive (AI).

11. Je možné si pobyt v krajine predĺžiť alebo ho spojiť s návštevou inej destinácie?
Naša spoločnosť poskytuje svojim klientom plnú voľnosť vo využití svojho času vo vybranej destinácii. Tento čas môžete využiť na akékoľvek cestovanie, t.j. aj na ďalšie výlety. Čo sa týka predĺženia vášho výletu, pre ktoré ste sa rozhodli po uhradení plnej sumy, môže byť spojené s ďalšími nákladm,i ako napr. storno poplatok za už zakúpenú letenku, resp. poplatok za jej preloženie, rovnako ako s ďalšími nákladmi na ubytovanie. Tieto náklady znáša klient sám. Za dodatočný poplatok vám naša spoločnosť vybaví podrobnosti týkajúce sa letu, ubytovania a pod. Vyhradzujeme si právo nezodpovedať za problémy vzniknuté s hore uvedenou zmenou (tieto zahrňujú situácie, kedy nie sú voľné miesta vo vami preferovanom lete, resp. žiadne ďalšie voľné ubytovacie kapacity a pod.).
 
12. Sú potrebné víza na vycestovanie do týchto destinácii?
Takmer vo všetkých ázijských krajinách sú potrebné víza pre jednotlivé krajiny, rovnako to platí pre Bali. Víza nie sú potrebné pre Maroko. Všetky potrebné informácie ohľadne vízovej povinnosti vo vami zvolenej krajine vám poskytneme spolu s návrhmi, ktoré pre vás vypracujeme.
 
13. Môžem sa u vás poistiť pred cestou? Je to vôbec potrebné?
Naša spoločnosť nezodpovedá za poistenie klientov na ich cestách za ich vytúženou dovolenkou, ale samozrejme je nevyhnutné a povinné pred cestou uzavrieť minimálne poistenie liečebných nákladov a byť poistený počas celej doby trvania pobytu, individuálne v príslušnej poisťovni. Naša spoločnosť vie našim klientom odporučiť vhodnú poisťovňu. Za poplatok vám toto poistenie sami vybavíme.

14. Sú potrebné očkovania?
Očkovanie sa vyžaduje pre všetky krajiny z našej ponuky, avšak potreba očkovania sa mení s danou krajinou, dokonca aj lokalitou v danej krajine, t.j. potreba rôznych očkovaní môže byt iná napr. v hlavnom meste Thajska, Bangkoku a iná v odľahlých častiach tejto krásnej krajiny. Pre bližšie informácie uvádzame informácie o oddeleniach cudzokrajných chorôb
Fakultná nemocnica, Oddelenie pre cudzokrajné choroby - Mickiewiczova 13, 813 69 Bratislava, tel. 02/52 925 688 , 52 962 732
Fakultná nemocnica, Ambulancia pre cudzokrajné choroby, Rastislavova 43, 041 90 Košice, tel. 055/6152204
Fakultná nemocnica, Oddelenie pre cudzokrajné choroby, Kollárova 2, 036 59 Martin, tel. 043/4203522
Pri príprave našich návrhov pre potencionálnych klientov máme pripravené aj niekoľko tipov ohľadom očkovania.

15. Aká je ochrana osobných údajov klientov?
Osobné údaje a záznamy klientov spoločnosti Dovolenkadoraja.sk sú chránené v plnom súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky o ochrane osobných údajov, najmä podľa zákona c. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Osobné údaje nie sú podávané, predávané, ani inak spracovávané pre potreby tretích strán, s výnimkou poskytnutia pre účely zmluvy o obstaraní zájazdu a následné vystavenie cestovných dokumentov klienta.
 
16. Nenašli ste odpoveď na vaše otázky?
Prosím kontaktujte nás na adrese info@dovolenkadoraja.sk alebo na telefónnom čísle +421 948 043321.


(c) 2009 Ralph